Thursday, June 24, 2010

kenapa dengan DIA ?!

masalah!
resah!
gelisah!
mood semakin tak menentu!
nak nangis je boleh tak ??


kenapa DIA buat aku macam ni ?

ape salah aku kat DIA ?

DIA yang blah macam tu je then DIA nak cakap yang aku ni tak layan DIA ?

apebenda semua ni weyy!

aku geram gile dengan DIA!!!

sekarang DIA da lain dengan aku.

sekarang DIA da tak rapat dengan aku lagi.

sekarang DIA dengan aku da macam musuh.

sekarang aku da penat nak jaga hati DIA lagi.

sekarang aku da tak peduli!

malas nak fikir pasal DIA lagi!!

da banyak kali aku jaga hati DIA.

lantak DIA la nak buat ape dengan aku.

sebab bukan aku yang mula dulu tapi DIA oke!! DIA yang mula dulu!!

aku da penat sangat2 nak jaga hati DIA!

DIA ingat aku tak de masalah lain asyik nak fikir pasal DIA je ?

aku bukan hipokrit!

No comments:

Post a Comment

♥ memory ♥