Wednesday, June 23, 2010

TBR ??

umphh.. best kot.. -*jumaat* 18june- bertolak dari rumah pukul 11a.m lebih.

pukul 1p.m lebih singgah kat masjid ayer hitam ayah solat jumaat.


pukul 2p.m lebih stop makan kat pagoh then tak de stop2 lagi terus jalan menuju ke PD.


sebenarnya aku da tak sabar nak sampai PD sebab sepupu2 ku semuanya da tiba di PD.

dalam kereta aku asyik tidur, bangun, makan, ambik gambar,
tidur balik, bangun balik. HAHA

aq asyik ternanti-nanti kan signboard kat bawah ni je.HAHA
akhirnya dengan selamat dalam pukul 4p.m lebih baru aku sekeluarga tiba di PD and ayah terus drive menuju ke TBR. 1st aku tengok pintu masuk dia je da happy gle!

TBR
besar sangat.. best gle kot..


ada 3 swimming pool, games room, sauna, gym, wayang, fish spa, banyak bicycle yang bole disewa and macam2 lagi laa..

3 3 swimming pool dia sume besar2 macam padang bola oke!


malam pertama kami di TBR, kitaorang tengok persemb
ahan kat tingkat bawah.

ada persembahan akrobatik. ada yang tengok FIFA.

TBR
sediakan screen
besar punyeww untuk tonton FIFA.

yela, sekarang ni kan tengah demam FIFA WORLD CUP.

nak tahu tak aku sokong negara mane? HAHA.
1st BRAZIL-KAKA

2nd ARGENTINA-MESSI & TEVEZ

3rd PORTUGAL-CRISTIANO RONALDO


kenapa aku sokong brazil, argentina, & portugal ?

sebabnya ada 4 jejaka handsome
yang telah aku senaraikan nama
mereka di atas.HAHA.

oke oke. sekarang bukan cite sal FIFA.tapi cite sal PD.jom sambung balik!


2nd day -*sabtu* 19june- pagi2 udah dikejutkan oleh sepupu ku,makchik ku & ibu ku(susah sangat ke aku nak bangun sampai 3 orang sekali yang kejutkan aku bangun?? HAHA)

mereka suruh aku bangun solat, mandi, then breakfast.


pas breakfast, apalagi!! turun bawah terjun swimming pool dia!!! wahh! best oke.

orang tak payah cakap la memang ramai gle. biase la holiday ni kan.

ade banyak slide kat swimming pool dia! aku naik sume slide kat situ.

walaupun slide budak kecik(kecik2 x pernah rase)
peduli ape aku orang nak cakap ape.

yang penting aku hapy! ;)
nah! tengok gambar2 ni dulu

da tengok ? best kan ? heee :)

petangnya kitaorang jalan2 kat tepi pantai tanjung tuan blue lagoon.

jalan2 je oke. tak mandi pun sebab aku tak suka mandi laut. aku layan air sungai & kolam je oke.

then malamnya kitaorang pergi Nilai. buat ape kitaorang pergi Nilai?

umph.. kitaorang pergi Nilai sebab melawat nenek Enon(adik kepada nenek saya)

da lama gle kitaorang tak jumpa nenek Enon. da terlanjur dekat, so kitaorang
pergi rumah nenek Enon. ;)

orang yang paling happy malam tu ialah nenek aku.
dalam kereta dia asyik tersenyum sorang2.

yela. sape tak gembira kalau jumpe adik yang da lama sangat tak jumpe kann..kann..

masa kat apartment da balik dari Nilai, aku tanye nenek & soalannya berbunyi macam ni..


''nenek suka la tu dapat jumpa adik dia. nenek suka tak ???''
" mestilah..",nenek jawab sambil ketawa dan senyum lebar ;D

-*ahad* 20june- time to check out!

masa pagi ahad tu aku da sedih sangat sebab nak berpisah dengan sedara2ku


sob..sob.. :'(


tapi, pape pun bercuti kat PD bersama sedara2ku memang sangat-sangat seronok

dan tidak dapat aku lupakan..


thanks makngah's family, uncle's family, makchik's family, atok & nenek, & lastly my parents.

you all !

No comments:

Post a Comment

♥ memory ♥