Tuesday, July 27, 2010

Macam macam cerita

hui hui..

amacam hari ni ? oke ?

huhu.hari ni aku penat sikit.

kat sekola tadi ade teknik menjawab pendidikan islam.

then 1.40p.m ade kelas tambahan bio.penat weh. belum masuk kelas bio je aku da menguap banyak kali.

aku pun tak tahu kenapa hari ni aku ngantuk sangat.

maybe malam semalam aku tidur agak lewat

sebab mensettlekan homework kimia yang bertimbun ! bab 4. now kimia da ha
bes belajar ! (HAPPY) ;D

patutnya homework tu kena hantar hari ni tapi disebabkan ade teknik menjawab pendidikan islam,

so kelas kimia pun tak de...





esok hari Rabu ! kena pakai uniform kadet polis.

wahh~ tiba tiba rase rindu dekat kem kadet.. :'(

rindu gila aktiviti kat sana..

rindu gila dengan HYPER TEAM.. :'(

next year da tak join kem kadet lagi. :'(

sobs..sobs..

tak pe, next year aku kena pergi PLKN. so rasa la kem sepuas-puasnya.

Haha! Wirawati Nur Zafirah ! ( macam tak sabar je)





oke. ni nak kutuk banyak.

Naz,,aku macam nak lempang je budak itu !

masa rehat kat kantin tadi aku rasa geram & menyampah kat seorang budak ni.

dia makan kat depan aku. kitaorang menghadap la..

aku tengok je dia sebab nak tegur dia.

tapi dia bole wat tak tahu macam kitaorang tak pernah kenal!!

sakit hati aku ! kau FA*E*H* A*A**NA perangai memang sentiasa IRRITATING!!

sebelum pergi kem kadet polis,, bukan main lagi kau buat baik ngan kitaorang kan.

yela, kalau kau tak buat baik ngan kitaorang nanti kitaorang tak bagi kau pergi.

mula mula aku da tahu agenda kau tu. aku memang TAK SETUJU kau pergi kem kadet.

tapi atas nasihat daripada kawan kawan aku merelakannya walaupun sebenarnya TAK RELA oke!!!

lepas habis je urusan pasal kadet perangai kau terus berubah menjadi SYAITAN !

tapi bagi aku kau memang syaitan bertopengkan manusia. kau sentiase fikir diri kau hebat.

kitaorang semua memang tak percaya kat kau langsung.

kau cite itu, kau cite ini kat kitaorang tu sume, kitaorang tak peduli langsung.

semua cite kau tak boleh percaya. sebab kau memang kaki penipu !

cakap suke gedegang!

kat kem pun kau
SELFISH !

kau habiskan segala makanan yang ade kat sane.

alih alih aku tengok makanan tu da tinggal sikit.

then, kau bole bawak balik semua makanan yang tak habis tu ?!!

hello miss F ! kitaorang bayar tau duit untuk beli makanan tu then kau rembat sesuka hati kau je ?!!

kau buat makanan tu macam kau punya..

ingat duit yang kitaorang bayar tu guna duit bapak kau ke ?!!

bila aku suruh bawa makanan tu g sekola untuk bagi bagi kan kat budak budak semua

kau bole buat bodoh je..buat tak tahu je.. mesti kau da makan da makanan tu sume kan ?

kitaorang menyesal bagi kau ikut pergi kem kadet !

tolong la bertaubat. tak payah guna sihir sihir ni semua.

tak payah manfaatkan lelaki untuk kepentingan kau sendiri.

kitaorang da muak dengan perangai kau, kan
Naz ??




huhh ! sorry terlebih emo. kebetulan pulak aku tengah bendera jepun. so paham paham sendiri.

da. sampai sini je aku bebel. mak aku pun da bebel kat aku suruh tutup laptop.

k Tata~

2 comments:

  1. HOHOHO !
    awakk ..
    terosss .. awkk cete psl dy awkk .
    BGS !
    kite hrp dy sedaa .
    nih jep laa slh 1 care kite leh sound dy .
    nkk sound dpn leh jd kes gado lakk ..

    ReplyDelete
  2. ahak ! yupp.
    betol..
    sakit hati sgt gn prngi dy tuhh

    ReplyDelete

♥ memory ♥