Thursday, July 29, 2010

1,2,3.......

jeng jeng jeng !
ahha !
nak tahu ape yang jeng jeng jeng tu ?

sila scroll..















scroll lagi.........














da dekat...











BOOOMMMM!

i passed my Biology !
i got A in English & Bahasa Melayu !
heeeee... ;)
walaupun hanya ujian 2 je tapi amat bermakna buat aku.
huhhu !
Classmates aku cakap alaaa.. ujian 2 je belum trial..
tapi, ade aku kisah ???!
yang penting aku puas ! yeahh !

tadi ade teknik menjawab SEJARAH !
um, yess ! i hate sejarah !
tapi bila da dengar teknik jawab sejarah tadi,
semangat aku teross
meluap luap untuk teruskan mengulangkaji sejarah !
thanks pn.ang ;) thanks en.ishak ;)
en.ishak memang best ! memang kelakar ! ( budak milo )
HAHHA !

oke,sampai di sini sahaja aku menaip
assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment

♥ memory ♥