Thursday, October 20, 2011

Heyy Zaf!

"Kau tak boring ke duduk rumah je?" 

"Kau tak kerja ke?" 

"Kau buat ape je kat rumah?"

"Kau tak mati kutu ke kat rumah tu?"

Hahahaha. Ramai tanya aku soalan kat atas tu. Dah SEPULUH BULAN aku duduk rumah. 

Memang la boring doe. Nak kerja tak boleh. MAKBAPAK aku tak bagi. Tapi aku pernah degil. 

Gi jugak kerja. Tapi disebabkan aku degil, aku kerja sehari je. Hari tu masuk kerja,hari tu jugak aku benti kerja. HAHAHA. Lawak gile okay. 

Nak buat mcm mane.. MAKBAPAK aku risau kan anak dara dia yg sorang ni. So duduk jela rumah tambah kan lemak lemak dlm badan ni. 

Kalau boring, aku tengok tv. Kalau boring gak aku online. Bila da boring online aku busy kan diri. Tapi sekarang ni mcm dah tak boring je. Maybe sbb dah biase kot :D kah kah kah. 

Sekarang ni rase mcm suke je duduk rumah and kalau boleh lambatttttt lambattttt lagi lah masuk BULAN NOVEMBER. -___-

Sebab nanti dah tak duduk rumah lagi. Dah jauh dgn rumah. 3 tahun kena duduk dekat Arau,Perlis. :'(

Sedihh!!! Kenapa aku kena duduk Arau? Kenapa aku dapat study dekat Arau? 

Aku tak suka okayyy sbb aku orang yg tak suka berpisah jauh2 dgn family. 

Kalau kira dr hari ni lagi 26 hari je nak g Arau. Erghh! NAK NANGISSSSSSS!




No comments:

Post a Comment

♥ memory ♥