Wednesday, March 2, 2011

my craziness is back !

haiiiiiiiiiiiii :D
umm, xde mood la nak cite.....

tapi ku gagahkan juge nak update supaya blog ni x bersawang..

waaoohhhh !!! sekarang ni kegilaan aku kepada hindustan da muncul kembali...*wink*wink* (;

dulu mase kecik2 memang gile sangat tapi rasenye bukan gile je tapi addicted kot..

mase aku kecik2 dulu ayah selalu beli cd filem hindustan berlambak2.. best2 lak tu..so ibu asyik pasang je cd hindustan supaya aku leka tengok tv and x kacau dia masak.. kah kah kah :D

tapi bila da besar sikit, gile aku kat hindustan da kurang...

but now, gile tu da muncul semula.. almaklum la.. semenjak due menjak bermenjak-menjak duduk kat umah ni kan, bila boring je g YouTube search la movie2 hindustan.. trosss gile aku tu da datang balik daa.

umm, sape tahu cite hindustan yang best lagi eh ?? gtau la aku.. nak search n nak tengok.... duduk umah ni boring ler...

ni baru pas habis tengok Dil Hai Tumhara.. cite ni my fav mase kecik2 dulu.. kah kah kah. kelakarkan. tapi aku tak peduli, ini minat aku bukan minat korang.. so suke hati,limpa,jantung aku la kan..


nahh, layan ni...lagu ni best! cite ni pun best!

No comments:

Post a Comment

♥ memory ♥