Thursday, February 17, 2011

Zaffyr jumpa pak nil !





haaa mai sini org kampung.. teman nak cerite dgn kome.. hehe :D ini cerita semalam oke.

pagi2 bute da bangun mcm biase la kan solat subuh. biasenye pas solat aku tido semula tapi semalam TIDAK SAMA SEKALI kerana ade misi yang perlu diselesaikan. jeng jeng jeng. hohho.
misi ape pulak? haha. misi utk bertemu dgn pak nil. cehh cehh. haha.
pagi2 bute ibu da masak. pas solat je terosss masak tauuu. punye semangat nak g jumpe pak nil ni. aku pun pagi2 bute da sidai baju. kebiasaannye agk liat utk sidai baju pagi2. mcm aku ckp td, punye semangat nak g jumpe pak nil. hoho. then da siap sume keje, kami pun bersiap utk g jumpe pak nil. kua uma kol 9.15am. ibu bawa kete laju beb! takot x sempat nak jumpe pak nil. al maklum la dorang habis kol 10am. t kang x sempat lak kan. da la nak g GPO tu setengah jam dr umah aku. jaohh uh..

9.43am gitu da smpai kat GPO, ibu parking kete ikut suka hati dia je nak parking kt belakang kete org lain. haha. ibu kata "xpe,kite kejap je. jap lagi da kul 10. pak nil balik jap lagi"
pas tu kiteorg pun turun then jln laju2 g kt GPO tu. huhhh, excited ni. hehe. pastu dr jauh da nampak pak nil. woahhh ! bertambah excited ni. ngehngeh ;)
handsome pak nil ;) da sampai dekat2 terus kua kn camera nk ambk gmbr tp dia busy lak layan budak oku kat situ. so kena tunggu lama gak. sementara aku tunggu tu, aku cakap ngan ray "nak ambik gambar bole ? " then dia cakap " boleh boleh, jom. " and dia panggil haniff sekali. " haniff, jom! " haniff tengah busy layan fon dia n dia ckp " hahh hahh oke. "



ceh ceh. ngade je kan. haha. before this aku pnah jumpe dorang ni kat angsana. pnah snap2 gak tp mesti dorang x ingat aku kot kan. haha. sape jela aku ni yg dorang perlu ingat. ye dak ?




then, tunggu punye tunggu, dapat jugak bgmbr gn pak nil. hehe. tapi dia cam sombong jek. baik lagi si ray n haniff tu. peramah lagi si ray n haniff tu. pak nil macam kerek sikit. tapi maybe dia penat ke mase tu kan so kita fikir positif je la ye ..


da dapat ambik gambar ngan pak nil terus balik umah. hahahaha. semata-mata datang jauh2 sebab nak ambik gambar ngan pak nil je. setem n poster yg pak nil jual tu kitaorang x beli pun. da balik, dalam kete baru teringat tak beli. hahaha. pape pun, aku da pernah jumpe pak nil. ngeh ngeh :D at last ! dapat jugak jumpe pengacara nombor satu negara tu. :D

p/s: GPO(general post office kat Jalan Dato' Onn)











No comments:

Post a Comment

♥ memory ♥