Monday, January 3, 2011

=.="

Happy New Year. sory lmbt. tp xpe. xla lmbt mne pn kn.
ape azam korang? azam aku...... um. rhsia. tp 1 je x rhsie. nk tau?
haha. azam aku tu adalah nk cari bf. hahaha
sape nk jd bf aku sila isi borang. hahha.
ape aku merepek ni ? ishh! xla. maen2 je. blaja pun blum abes da gatal.
arini x de mood! penyebabnye ialah ADIK aku! hari ni hari pertame budak2 sume naik sekola kn?
so, dy sebok nak gune kasut sekola aku. walaupun aku da x sekola tp mane boleeee! aku syg kasut aku. dia da la ganas! then, sebok gune botol air aku. dy guna sebab botol air aku botol BROS. so dy nk kecoh kt kwn2 yg dy pki btol bros. elehh, bru bros da nk kecoh! pencil case,rexona, bla.. blaa.. sume dy nak guna. ergghh! amat menyakitkan hati! pegi la beli sendiri!..
now, dy da pecahkan cermin bilik aku. ergggghhhhhh! lagi menyirap.
aku bukan ape, kalau dy gne dgn elok sume nye bole la aq bagi pnjam. tpi selalunye bila dy gune hrta bnde aq, sume nye jahanam & rosak. sbb tu aku x ske org pnjm n gune brg2 aku.
daa. nk tdo. bubyeeeeee

No comments:

Post a Comment

♥ memory ♥