Friday, July 23, 2010

:)

mood: happy !

ahha. macam da lama je tak update blog.

-PART 1-
YESTERDAY!

semalam aku merayap ngan dayah. yela baru habis exam kan..(macam da habis spm jee..)

hahaa. kitaorang merayap cari makanan. dayah a.k.a Ceret dia mengidam roti peach yang

kat season tu. dia ajak aku pegi season. so aku teman la dia.

then kitaorang singgah kat kedai kecik yang berwarna pink yang selalu dikunjungi oleh lanun

lanun untuk mencuri PEARL PEARL yang ada di situ. Nama kedai tu Cool Blog. haha

Aku suka pearl tu sebab kenyal kenyal. Eee..geram!! gigit gigit pearl tu. haha.

pegi season bapak Ceret anta. balik kitaorang menapak. huhu. jauh beb. marathon sekejap.

tapi aku tak teros balik umah aku. aku lepak kat umah Ceret maen badminton sambil layan
Danish. ;)

chomel sangat Danish ni..;) sape Danish ??... um, ade la ! mane bole bagitau. kepoh je korang nak
tau..

-PART2-

aku nak post video adik sepupu aku. nak post video anak sedara,, aku belum ade anak sedara.

abang aku dia tak nak kawen. so tak dapat la aku anak sedara buat masa sekarang ni. haha

NAME: Nur Rasyiqah.
AGE: 2years old.
D.O.B: forgot lorh.

budak kecik ni kepoh sangat sangat sangat sangat sangat macam mak dia.


syiqah suke gigit teddy warna coklat tu. alaa..teddy mr.bean tu.

No comments:

Post a Comment

♥ memory ♥